سمینار هم اندیشی روسای هیئت فوتبال شهرستانهای فارس در نی ریز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
جمعه 12 خرداد 1402      تعداد بازدید: 410     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی

مهندس قنبری: بازگشت به روزهای خوب فوتبال فارس، نیازمند حضور سرمایه گذاران و صنعتگران است

نشست روسای هیئت فوتبال شهرستانهای فارسسمینار هم اندیشی و هم افزایی روسای هیئت فوتبال شهرستانهای فارس به میزبانی شهرستان نی ریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال فارس، در این سمینار که با حضور اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان ، روسای کمیته های هیئت و مسئولین ورزش دوست شهرستان نی ریز برگزار شده بود، جدیدترین تصمیمات و برنامه های پیش روی فوتبال فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس حسین قنبری رئیس هیئت فوتبال فارس در ابتدای این سمینار، با تشکر از میزبانی شهرستان نی ریز، همکاری و همراهی مسئولین این شهرستان با هیئت فوتبال را کم نظیر خواند و اظهارداشت: با حمایت های صورت گرفته از سوی فرماندار، رئیس دادگستری،دادستان،اداره ورزش وجوانان و سایر مسئولین این شهرستان و با حضور موثر بخش خصوصی خصوصاً کارآفرینان ،زمینه توسعه فوتبال نی ریز در دو بخش عمرانی و نیروی انسانی بیش ازگذشته فراهم شده است که نتایج این تلاشها در سالهای آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال فارس که در اولین نشست سراسری روسای هیئت های فوتبال شهرستانها در دورجدید فعالیت هیئت فوتبال استان سخن می گفت، از زحمات مسئولین سابق هیئت در سنوات مختلف گذشته تشکر و قدردانی نمود و از تمامی فعالان رشته فوتبال و دلسوزان این ورزش خواست تا با ارائه راهکار و رهنمودهای خود، هیئت رئیسه جدید را یاری رسانند.

قنبری، همکاری و فعالیت خیرین، سرمایه گذاران و کارآفرینان صنعت در فوتبال نی ریز و برخی دیگر از شهرستانهای فارس را کار ارزشمند و مهم عنوان کرد و یادآور شد: برای بازگشت به روزهای خوب فوتبال فارس، توسعه و ریل گذاری صحیح مسیر پیشرفت فوتبال استان،دست یاری به سوی همه دلسوزان ورزش فارس دراز می کنیم و آماده حضور سرمایه گذاران و بخش صنعت در این عرصه هستیم.

وی اضافه کرد: وضعیت فعلی فوتبال فارس به عنوان بزرگترین مجمع فوتبال در استانهای کشور با 55 نفر عضو ، شایسته و درخور نام این استان نیست. در شرایط اقتصادی امروز اگر چه بازگشت فارس به دورانی که در فوتبال کشور آقایی می کرد، کار بسیار سخت و دور از دسترس است اما از سختی آن نمی ترسیم و همه تلاش و همت خود را تا دستیابی به جایگاه در خور شان فارس به کار خواهیم بست.

رئیس هیئت فوتبال فارس، توجه به فوتبال پایه را به عنوان راه اصلی برون رفت فوتبال فارس از وضعیت فعلی عنوان کرد و اظهارداشت: برنامه ریزی مناسبی در این راستا صورت گرفته و بزودی عملیاتی خواهد شد.قنبری، اصلاح برخی روند موجود در فعالیت مدارس فوتبال را ضروری دانست و اظهارداشت: شناسایی و برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز لازم آغاز شده است. هدف از این کار قانونمندشدن فعالیت همه مدارس است تا خانواده ها با آرامش خاطر بیشتری به ثبت نام کودکان و نوجوانان خود در این مدارس اقدام کنند.

وی شفافیت در امور هیئت فوتبال و جزئیات فعالیت های آن ، به عنوان یکی از اصول مهم مدیریت جدید هیئت فوتبال استان ذکر کرد.قنبری با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری های هیئت ،یادآور شد: کمیته های مختلف با حضور رئیس و اعضای این کمیته ها مسئولیت تصمیم گیری و اجرای فعالیت ها را برعهده دارند.

 * تحول در ورزش نی ریز
در بخش دیگری از این سمینار، فرماندار شهرستان نی ریز ، توجه به ورزش و جوانان را به عنوان مهم ترین اولویت شهرستان نی ریز پس از مسئله آب، عنوان کرد و اظهارداشت:با همکاری و همراهی مسئولین و حضوربخش خصوصی ، تحول خوبی در ورزش نی ریز در راستای ایجاد شور ونشاط در جوانان صورت گرفته است.
مختار یوسفی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش اظهارداشت: وقتی ورزش و جوانان در مسیر درست قرار گیرد مطمئناً تاثیر مناسبی بر تمام بخشها خصوصاً بخش فرهنگ نیز خواهد داشت.
وی با تاکید براین موضوع که در توسعه زیرساخت های ورزشی در شهرستانها بایستی بهترین نقطه هر شهر برای احداث مکان های ورزشی انتخاب شود، یادآور شد: اگر می خواهیم به قله برسیم باید به جوانان و ورزش آنان توجه کنیم چرا که برای جوانان هزینه کردن، سرمایه گذاری است.
حسین غضنفرنژاد رئیس دادگستری شهرستان نی ریز و رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال این شهرستان نیز اظهارداشت: استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی در حوزه ورزش همچون حوزه فرهنگ، باعث اعتلای ورزش و کاهش بزهکاری خواهد شد.
وی افزود: فوتبال به عنوان یکی از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی نقش مهمی در جامعه سازی دارد .این ورزش علاوه بر تاثیر مستقیم بر شخص، اثرات مهمی نیز برجامعه خواهد داشت.
وی از همکاران قضایی و حقوقدان ها خواست در قالب کمیته های انضباطی با هیئت های فوتبال همکاری نمایند.
اکبر شهسوار، دادستان شهرستان نی ریز نیز در این نشست، بیان داشت: دستگاه قضایی از تمام ظرفیت خود برای حمایت از ورزش استفاده خواهد کرد چرا که معتقدیم ورزش یکی از ابزارهای مهم برای پیشگیری از وقوع جرم است.
همچنین هادی مسلمی نائب رئیس هیئت فوتبال استان فارس اظهارداشت: توسعه فعالیت های الکترونیکی در هیئت فوتبال با هدف شفاف سازی  و تسریع در فعالیت ها آغاز شده که راه اندازی سامانه مدیریت فوتبال و همچنین اتوماسیون اداری از جمله فعالیت های صورت گرفته است.
علی اکبر سلطانی دبیر هیئت فوتبال فارس نیز از روسای هیئت های فوتبال شهرستانها به عنوان بازوهای اصلی هیئت فوتبال استان نام برد و خواستار خلاقیت و نوآوری در فعالیت ها و جلوگیری از روزمرگی در امور شد.
منوچهر فرج زاده رئیس اداره ورزش و جوانان نی ریز نیز از انتخاب شهرستان نی ریز به عنوان میزبان اولین سمینار روسای هیئت های فوتبال شهرستانهای فارس تقدیر کرد.
علیرضا نورالهی، رئیس هیئت فوتبال شهرستان نی ریز نیز دراین نشست از همکاری نزدیک مسئولین ارشد شهرستان نی ریز با هیئت فوتبال شهرستان که زمینه حضور بیشتر علاقمندان به ورزش را فراهم ساخته است، قدردانی کرد.در بخش دیگری از این نشست، از مدیران صنایع و کارآفرینان که در توسعه فوتبال نی ریز با هیئت فوتبال همکاری داشته اند، تقدیر شد.

ارائه نظرات و دیدگاه ها از سوی روسای هیئت فوتبال شهرستانهای فارس و پاسخگویی به سئوالات آنان از سوی اعضای هئیت رئیسه، و روسای کمیته های هیئت فوتبال استان فارس از دیگر برنامه های سمینار یک روزه هیئت فوتبال در شهرستان نی ریز بود.














 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4