در پایان رقابت ۱۴ تیم در لیگ برتر فوتبال فارس
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 15 بهمن 1401      تعداد بازدید: 1287     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
در پایان رقابت ۱۴ تیم در لیگ برتر فوتبال فارس 

*عقاب بر بلندای فوتبال فارس ایستاد*
ارشاد نوین گله دارو طلاییه دوم و سوم شدند
 
در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان فارس تیم فوتبال عقاب شیراز با اقتدار قهرمان گردید و تیم های ارشاد نوین گله دار و طلائیه شیراز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
 به گزارش خبرنگار ما، در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۴ تیم از باشگاه های مختلف استان در یک گروه به صورت دوره‌ای مسابقات برگزار گردید در نهایت تیم فوتبال عقاب شیراز با سرمربیگری رضا بداغی مربی با دانش شیراز موفق شد با کسب ۲۹ امتیاز 13 مسابقه عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود نماید و جام قهرمانی را بالای دستان خود ببرد.
 در روز پایانی مسابقات و در یکی از حساس ترین بازی ها در شهرستان خرامه دو تیم عقاب و نام آوران شیراز در حضور مسئولین و تماشاگران خونگرم و هواداران دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم عقاب شیراز موفق شد در یک بازی زیبا و برتر حریف خود و شاگردان وحید نوروزی که از مربیان فهیم شیرازی است را با حساب سه بر صفر شکست داده و مقتدرانه قهرمان مسابقات گردد.
 در این دوره از مسابقات تیم خوب ارشاد نوین گله دار که نمایش درخور تحسین در عرصه مسابقات داشتند با ۲۷ امتیاز و تنها دو امتیاز کمتر از تیم عقاب به عنوان نایب قهرمانی مسابقات دست پیدا کردند و دیگر تیم شیرازی طلائیه با سرمربیگری محمد صادقی مربی نامدار فارس با ۲۵ امتیاز عنوان سومی مسابقات را کسب کردند.
 تیم اول این مسابقات راهی مسابقات زیر گروه دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده گردید و تلاش مسئولین فوتبال فارس بر آن است تا با رایزنی با مقامات مسئول در فدراسیون فوتبال یک سهمیه دیگر برای مسابقات زیر گروه دسته سوم کسب نماید تا تیم ارشاد نوین گله دار نیز بتوانند فصل آینده در این رقابت ها شرکت نماید.
 در مراسم پایان مسابقات جام قهرمانی و مدال بازیکنان تیم قهرمان توسط جمعی از مسئولین ورزش و فوتبال فارس از جمله  خلیل حاجی پور رئیس کمیته مسابقات هيئت فوتبال فارس،  جعفر پورسینا رئیس هیئت خرامه،خلیل رستمی رئیس هیئت شهرستان پاسارگاد، سید محمدرضا حسینی رئیس هیئت شیراز، برزگر و سجادی مسئولین کمیته مسابقات فارس، آب پیما معاون اداره ورزش و جوانان خرامه، محمد هادی شیروانی مدیرعامل باشگاه برق شیراز، قاسم محمدی دبیر هیئت فوتبال فارس به بازیکنان و کادر فنی و مسئولین تیم عقاب اهدا گردید.
 در امر برگزاری مراسم و جشن پایانی جعفرپور سینا و همکارانش در هیئت فوتبال شهرستان خرامه تلاش چشمگیری داشتند و مراسم پایانی به شکل بسیار زیبایی برگزار گردید.
 قرار است طی مراسمی با حضور مسئولین در ۱۹ بهمن ماه توسط باشگاه عقاب مراسم باشکوهی برگزار و از بازیکنان و کادر فنی تیم عقاب تقدیر گردد.
اسامی بازیکنان عقاب:
سینا عسکری
محمد خلیلی 
وحید نوری زاده 
علی توحیدی 
آرش زارع 
محمدرضا یزدان پناه 
حسین مقیم پور 
محمد آشیان 
محمد نوری پور 
مهدی علی پناه
محمد رضا مقدس 
ابراهیم حیاتی 
علی کریمی 
محمد امین خلیفه 
محمد صالحی 
علی سروی 
محمد اجرایی 
محمد مهدی زینالی 
کیوان بهمنی 
محمد رضا جمشیدی 
سجاد شهریاری 
احمد رضا علیزاده
نیما سالکی
مهدی کمالی. 
سرمربی : رضا بداقی
مربی : حبیب خسروی 
مربی : مسعود رضاییان
مربی : احمد اژدری
مربی : حسین احمدی 
مربی دروازه بان ها : علیرضا روزی طلب
مدیر تدارکات : مهدی آیین پرست 
پزشک : ایرج باقری 
سرپرست : حمید رضا سهرابی 
مدیر عامل : مجید خسروانیان
 
از   4   رای
5.19

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4