در عرصه مسابقات رده سنی زیر ۱۷ سال استانی و کشوری فوتبالیستهای خلیج فارس خوش درخشیدند
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 25 بهمن 1400      تعداد بازدید: 2935     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
مسابقات فوتبال لیگ برتر زیر ۱۷ ساله های استان فارس با قهرمانی تیم یکدست و خوب خلیج فارس به پایان رسید و تیم ایمان سبز عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود نمود 
به گزارش  روابط عمومی هیات فوتبال فارس ؛تیم فوتبال زیر ۱۷ ساله‌های باشگاه خلیج فارس پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فارس که بدون شکست صورت گرفت ،توانست در مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر گروه کشور هم با کسب سه پیروزی متوالی قهرمان گروه سوم مسابقات گردیده و به مرحله بعد صعود نماید .
باشگاه خلیج فارس شیراز با مدیریت احمد خوبان از مدیران تلاشگر وبادانش فوتبال فارس اداره می‌شود و سال‌ها در امر سازندگی بازیکن فعالیت چشمگیری دارد و انتظار می‌رود تا مسئولین از این باشگاه حمایت لازم جهت پرورش استعدادها انجام دهند.
 و اما مهم ترین مساله این که باشگاه‌های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی شیراز با برنامه ریزی می توانند بازیکنان مستعد باشگاه خلیج فارس را جذب تیم‌های خود نمایند .
حسن زندی سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۷ ساله های خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار ما ،شرایط این تیم را برای حضور در مرحله دوم مسابقات کشوری خوب ارزیابی نمود و اظهار داشت :مدیریت باشگاه حمایت همه جانبه ای از این تیم دارد و امیدواریم که در مرحله دوم عملکرد موفقی داشته باشیم .
وی ابراز داشت :مسابقات مرحله بعدقرار است از اوایل اسفند ماه آغاز و تیم ما نیز با تمرینات منظم و فشرده مهیا برای انجام مسابقات میباشد.
 سرمربی تیم خلیج فارس در ادامه گفت :در این باشگاه برنامه‌ریزی خوبی توسط مدیران صورت گرفته و در چند این رده سنی این باشگاه در لیگ برتر فوتبال حضور دارد و عملکرد تیم ها نیز بسیار خوب بوده است .
وی گفت بازیکنان شاخص و مستعد در تیم های فوتبال خلیج فارس در تمامی رده‌های سنی حضور دارد که نیازمند حمایت از سوی مسئولین ورزش و فوتبال شیراز و استان می‌باشند .
زندی در پایان از حمایت های احمد خوبان مدیریت باشگاه و همچنین اعضا و کادر فنی باشگاه تدارکات کادر اجرایی و همینطور آقای حسینی رئیس هیئت فوتبال شیراز و آقای هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان و سایر دلسوزان که به خوبی از این تیم حمایت می‌نمایند تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که تیم های فوتبال این باشگاه بتوانند با افتخار آفرینی در مسابقات کشوری دل مردم فارس و شهر شیراز را شاد نمایند.
اسامی تیم نوجوانان خلیج‌فارس شیراز حاضر در مسابقات زیر گروه کشور :
 مهدی عبداللهی،
 نیما بخشی زاده،
 رضا جمالی،
شاهرخ مرادی،
مجتبی مومنی،
 رامین مختاری،
 محسن شاکری،
 ابوالفضل علیپور،
 متین مهرآور،
 اشکان ریحانی،
 نیما زارعی،
 امیر قاسمی پناه،
 حمیدرضا حسینی،
 پوریا روحی،
 علی مرادی،
 قاسم هوشیار،
 رضا نصیری
 حمیدرضا نجفی،
 امیرحسین نصیری،
 امیرعلی کریم پور،
 امیر کراری،
 سروش پیره،
رضا شجاعیان،
 علی بخشی  و
محمد کرم زاده
مدیر تیم : مسلم دینکانی
مربیان: 
رضا یوسفی
امیر عابدپور
بهلول کاظمی
آرش فتحی
سرمربی :حسن زندی
 
از   14   رای
5.63

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4