نشست هم اندیشی هیات فوتبال استان با استاندار فارس
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 26 شهریور 1398      تعداد بازدید: 2556     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
جلسه هم اندیشی با حضور حیدرعلی کامیاب مدیر کل اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات فوتبال  فارس در راستای بررسی وضعیت فوتبال استان و راهکارهای حمایت و کمک به این ورزش محبوب در استان، عصر دیروز یکشنبه در محل دفتر دکتر رحیمی استاندار فارس برگزار شد.


دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار مسئولین هیات فوتبال استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان این که پیشکسوتان ورزشی، سرمایه اجتماعی ورزش به حساب می آیند، اظهارداشت: باید از حضور پیشکسوتان حوزه های مختلف داوری، مربی گری و بازیکنان پیشکسوت برای هم فکری و بهره گیری از تجربیات و راهکارهای آنان دعوت به عمل آمده و گزارش اقدامات صورت گرفته در این حوزه به آنان ارائه شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که وجود وفاق و همدلی در هیات فوتبال می تواند زمینه ساز موفقیت در این عرصه باشد، افزود: باید با همه افراد و گروه های دلسوز ارتباط داشته باشید و از کمک آن ها برای بهبود شرایط فوتبال استان استفاده کنید.
وی با تاکید بر این که دولت و بخش ورزش در استان فارس تلاش های بسیاری برای گسترش زیرساخت ها در این استان صورت داده اند که با ارائه آمارهای مستند قابل ارائه است، گفت: از نگاه مدیریت ارشد استان نمره این بخش در فارس، بسیار خوب است و باید از همه عوامل دست اندرکار تقدیر کنیم.
استاندارفارس با بیان این که وجود تیم فوتبال در لیگ برتر کشور، مانند پرچم است که می تواند فارس را به همه معرفی کند، تصریح کرد: فوتبال حرفه ای بزرگسالان مورد توجه و علاقه بیشتر افراد در جامعه ما و در سطح دنیاست و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.
دکتر رحیمی خواستار استفاده از ظرفیت های بالقوه موجود در استان فارس و توانمندی های باشگاه هایی مانند فجرشهید سپاسی و قشقایی برای رونق هرچه بیشتر فوتبال در استان شد و افزود: اولویت ما حضور تیم های فوتبال استان در لیگ برتر است و از همه ظرفیت های قانونی برای کمک به تیم های فوتبال استان بهره خواهیم گرفت تا پاسخی به مطالبه افکارعمومی در استان فارس بدهیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با در ادامه گفت: خدمات واقعی دولت به ویژه در زمینه تامین زیرساخت های ورزشی در سطح استان و ارتقای جایگاه ورزشی استان باید به وسیله دست اندرکاران و متصدیان به مردم اطلاع رسانی و از تلاش های گسترده دولت دفاع شود.
دکتر رحیمی با بیان این که باید بکوشیم همه آحاد جامعه از مواهب ورزشی بهره مند شده و نشاط هرچه بیشتر گسترش یابد، گفت: جامعه ما نشان داده است که می توان با حضور زنان و مردان در عرصه های مختلف به توسعه و بالندگی بیشتر دست یافت؛ چنان که در راهپیمایی ٢٢ بهمن و در مراسم عزاداری محرم همه مردم در کنار هم در این مراسم ها حضور می یابند و از ارزش ها دفاع می کنند.

غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری سالانه ده هزار مسابقه در سه رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح استان تصریح کرد: روزانه ٣٠ مسابقه زیر نظر هیات فوتبال استان و شهرستان ها در سطح فارس برگزار می شود که این نشان از گستردگی این رشته در بین عموم مردم دارد.
هنرپشه ادامه داد: باید تشکر کنم از حیدرعلی کامیاب مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان، تلاشهای ایشان در جهت ساخت و افزایش اماکن ورزشی بسیار راه گشا بوده است و ضمن گسترش عدالت در اختصاص فضای ورزشی در برگزاری هر چه بهتر مسابقات نیز موثر بوده است.
این مقام مسئول همچنین به حضور تیم های فارس در لیگ های برتر کشور اشاره کرد و گفت: در همه رده های سنی نمایندگان فارس در سطح کشور حضور دارند. در بخش آقایان دو تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور و یک نماینده در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارند در بخش بانوان نیز دو نماینده لیگ برتر فوتسال و یک نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور حاضر هستند. تنها مشکل ما نداشتن تیم در لیگ برتر فوتبال کشور است که امیدواریم با صعود دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی به لیگ برتر کشور این امر محقق شود.
غلامعلی هنرپیشه همچنین به موفقیت ها در حوزه بانوان اشاره کرد و ادامه داد: فارس در حوزه بانوان سرآمد کشور است، از فارس در رده های مختلف بازیکنان زیادی در تیم های ملی حضور دارند و حتی همراه با تیم ملی به مسابقات آسیایی نیز اعزام شدند. در بخشی داوری بانوان، خانم ها سلطنت نوروزی در فوتبال و زری فتحی در فوتسال ضمن اینکه سه سال پیاپی به عنوان بهترین داور انتخاب شدند موفق به قضاوت مسابقات مهمی در آسیا و جهان شده اند.
هنرپیشه ضمن اشاره به کسب عنوان سیستم مدیریت کیفیت گفت: هیات فوتبال استان فارس اولین هیات فوتبال در سراسر کشور میباشد که گواهینامه ایزو 9001 در ارایه خدمات را کسب نموده است.
غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس در پایان این جلسه ضمن اشاره به عملکرد هیات استان در چند سال اخیر و کسب عنوان سومین هیات برتر کشور در دو سال متوالی خواستار حمایت و نگاه ویژه مسئولین به ورزش فوتبال در استان شد.
دکتر رحیمی استاندار فارس در ادامه مهمان ویژه شهرآورد شیراز در لیگ دسته اول کشور بین تیم های قشقایی و فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه بود.
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4