سفر ریاست هیات فوتبال استان فارس به نی ریز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 17 شهریور 1398      تعداد بازدید: 2763     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
غلامعلی هنرپیشه در ادامه سفرهای خود به شهرستان های استان در جلسه ای با رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات فوتبال شهرستان نی ریز دیدار و گفتگو کرد.


در ابتدای این جلسه حسن شفیعی رئیس هیات فوتبال شهرستان به عملکرد ٤ ماه حضور خود اشاره کرد  و گفت: در ابتدای حضورم با تعاملی که با خیرین و جناب مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان نی ریز داشتیم، توانستیم هزینه ها را کاهش دهیم تا موانع موجود برای حضور تیم ها برداشته شود. در راستانی اهدافمان به برگزاری فستیوال ها و مسابقات فوتبال در رده های سنی به صورت رایگان اقدام کردیم.
حسن شفیعی افزود: دو فستیوال فوتبال در سطح شهرستان در حال حاضر در حال برگزاری است که اواسط شهریور ماه اختتامیه آن نیز برگزار خواهد شد. مسابقات فوتبال رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز در تابستان برگزار کردیم که تیم های برتر در این مسابقات مشخص شد. مسابقات فوتسال رده های سنی نیز از چند روز قبل با حضور تیم ها در حال انجام است. یک نماینده در لیگ برتر نوجوانان استان داریم که خود را برای حضور در این رقابتها محیا می کند. همچنین مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان با ١١ تیم آغاز شده است که هفته سوم خود را سپری کرد. البته با تسهیل مشکلات مالی در ارتباط با حضور تیم ها  ٦٠ درصد نسبت به سال های قبل افزایش داشته ایم.
وی همچنین به میزبانی مسابقات دسته دو بزرگسالان استان در شهرستان نی ریز اشاره کرد ادامه داد: سعی کردیم در بخش میزبانی نیز اقداماتی را انجام دهیم. همچنین سال قبل میزبان کلاس داوری و امسال هم با حمایت اداره ورزش و جوانان و مساعدت و همکاری هیات استان یک کلاس داوری دیگر در شهریورماه در شهرستان برگزار خواهد شد. کلاس مربیگری فوتسال با کسب مجوز های لازم از هیات فوتبال استان در ماه های آینده برگزار می گردد.
شفیعی به افتتاح زمین چمن مصنوعی تازه تاسیس شهدا اشاره کرد و ابراز کرد: با توجه به در اختیار داشتن این ورزشگاه مجهز ضمن کمک بسزایی که به رونق فوتبال در شهرستان می کند در ارتقا سطح کیفی نیز بسیار مهم خواهد بود.
این مقام مسئول گفت: در بخش فوتسال دو نماینده در لیگ برتر استان داریم که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و پتانسیل شهرستان در بخش فوتبال و فوتسال امیدواریم شاهد موفقیت نمایندگان خود در سطح استان و حضور آنها در کشور باشیم.
حسن شفیعی همچنین با تاکید بر خروجی بسیار خوب جلسات با مسئولین شهرستان برای رفع مشکلات موجود، عنوان کرد: تا به حال ٣٠ جلسه با مسئولین شهرستان برای برطرف کردن موانع موجود بر سر راه توسعه و ارتقا فوتبال و فوتسال شهرستان داشته ایم که بسیار مفید و کارگشا بوده است.
رئیس هیات فوتبال شهرستان نی ریز در پایان ابراز امیدواری کرد با تعاملی با هیات فوتبال استان وجود دارد این رشته محبوب روند رو به رشد خود را در این خطه از فارس با قوت ادامه دهد.
غلامعلی هنرپیشه ریاست هیات فوتبال استان در ادامه جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: در ابتدا باید از جناب مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نی ریز تشکر کنم ایشان رویکردشان نسبت به فوتبال و فوتسال حمایتی بوده است همچنین باید از زحمات آقای اعیان منش رئیس اسبق هیات فوتبال شهرستان نی ریز که در دوره مسئولیتشان زحمات فراوانی را متحمل شدند تشکر کنم.
وی افزود: آقای حسن شفیعی از جنس فوتبال هستند. ایشان یکی از داوران ممتاز و مطرح در سطح فارس و کشور هستند. 
وی ادامه داد: لازم است مسئولین توجه بیشتری نسبت به این شهرستان که دارای پتانسیل بالا و جوانان و نوجوانان با استعداد در زمینه فوتبال و فوتسال است داشته باشند.
در ادامه جلسه مسائل و مشکلات فوتبال شهرستان با حضور اعضای هیات فوتبال شهرستان نی ریز و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به بحث گذاشته شد و غلامعلی هنرپیشه به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
 
از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4