دیدار ریاست هیات فوتبال استان فارس با رییس هیات فوتبال سروستان
نویسنده خبر : مدیر سایت    
جمعه 25 مرداد 1398      تعداد بازدید: 2061     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
غلامعلی هنرپیشه ریاست هیات فوتبال استان با حضور در شهرستان سروستان با مهدی قیاسی زاده رییس هیات فوتبال و جمعی از اهالی فوتبال شهرستان سروستان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس: غلامعلی هنرپیشه ریاست هیات فوتبال فارس در آغاز سفرهای خود به شهرستان های استان، روز چهارشنبه ٢٣ مرداد به سروستان سفر کرد و در نشستی، با رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیات، پیشکسوتان و اهالی فوتبال این شهرستان دیدار و مسئولین مربوطه دغدغه های فوتبال سروستان و مشکلات اساسی فوتبال این شهرستان را عنوان کردند.
در ابتدای این جلسه مهدی قیاسی زاده رییس هیات فوتبال سروستان با اشاره به روند رو به رشد فوتبال در سروستان بیان داشت: با توجه به امکانات و شرایطی خوبی که در فوتبال شهرستان از جمله در اختیار داشتن زمین چمن مصنوعی داریم، توانستیم میزبانی های را در حوزه فوتبال استان و کشور بر عهده بگیریم.
قیاسی زاده ادامه: با توجه به میزبانی فینال مسابقات در رده لیگ برتر نونهالان و همچنین زیر ١٧ سال استان توانستیم این بازی ها را با حضور پرشور علاقمندان در سال قبل برگزار کنیم. همچنین میزبان یک مسابقه از رقابتهای لیگ دسته سه کشور بین تیم های پویندگان تلاش مرودشت و آران بیدگل اصفهان در فصل قبل بودیم. با حضور دو نماینده در لیگ دسته دو فوتبال بزرگسالان استان نیز میزبانی گروه ١، مرحله اول این مسابقات را نیز بر عهده گرفتیم و در هفته پیش رو نیز با حضور یک نماینده در لیگ دسته اول فوتبال نونهالان استان میزبان یک گروه از مرحله اول این مسابقات خواهیم بود.
این مقام مسئول با تاکید بر نگاه ویژه هیات فوتبال استان و تلاش های هیات شهرستان و حمایت های اداره ورزش و جوانان شهرستان نسبت به فوتبال بانوان عنوان کرد: در حوزه فوتبال دختران در شهرستان کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است که از آن جمله می توان به تشکیل تیم بانوان و حضور آنها در مسابقات زیر ١٧ سال دختران استان و انتخاب خانم فاطمه اسپرجانی از قالب این مسابقات، برای حضور در مسابقات المپیاد کشوری اشاره کنم.
رییس هیات فوتبال شهرستان سروستان یکی از مشکلات سخت افزاری این شهرستان را نبود خوابگاه برای میزبانی مسابقات و کلاسهای آموزشی ذکر کرد و ادامه داد البته با مساعدت و تلاشهای حیدرعلی کامیاب ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خوابگاه در دست احداث با  زیربنا ٧٦٩ متر، ١٤ اتاق و پذیرش ١٢٠ ورزشکار در دهه فجر سال آتی به بهره برداری خواهد رسید که با تکمیل ساخت این پروژه دیگر در زمینه میزبانی در جهت امکانات زیر ساختی مشکلی نخواهیم داشت.
مهدی قیاسی زاده در پایان با تشکر از همه حمایت های غلامعلی هنرپیشه رییس و همکاران ایشان در کمیته های اجرایی هیات فوتبال استان گفت: همکاری های خوبی در مجموعه هیات فارس با این هیات در راستای اعطای میزبانی مسابقات صورت گرفته است که امیدواریم با مساعدت آقای هنرپیشه و با توجه درخواست های فراوان علاقمندان برای شرکت در کلاسهای مربیگری و داوری میزبان این دوره های آموزشی در سطح شهرستان باشیم.
غلامعلی هنرپیشه که به همراه خلیل حاجی پور مسئول امور هیات های شهرستان های استان و سعید بطحایی مسئول کمیته داوران هیات فارس در این جلسه حضور داشت، در ابتدا ضمن تشکر از باقر حسنی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سروستان بابت حمایت های ایشان از هیات فوتبال شهرستان از زحمات مهدی قیاسی زاده رییس هیات در دوره ٣ ساله حضور خود و پیشرفت هایی که حاصل شده است تشکر کرد. و ابراز امیدواری کرد با حمایت های شخص باقر حسنی که خود یک فرد فوتبالی است، شاهد اتفاقات خوبی در آینده برای شهرستان سروستان خواهیم بود.
هنرپیشه گفت: شهرستان سروستان در چند سال اخیر میزبانی مسابقات مهمی بوده است و تلاشهای  بسیار موثری در جهت تشکیل تیم و حضور در مسابقات رده های پایه و بزرگسال استان صورت داده است که جای تقدیر دارد.
ریاست هیات فوتبال فارس در پایان هدف از حضور خود و همکارانش در شهرستان ها را بررسی مشکلات و شنیدن پیشنهادات و انتقادات در حوزه فوتبال فارس عنوان کرد و ادامه داد این روند و سر زدن به تمامی شهرستان های استان در روزهای آتی با قوت ادامه خواهد داشت.
در ادامه غلامعلی هنرپیشه به همراه مسئولین اداره ورزش و جوانان و هیات شهرستان سروستان از خوابگاه در دست احداث شهرستان بازدید کرد. همچنین با حضور در شهرداری سروستان با احمدرضا باقری شهردار این شهرستان دیدار و به بحث و تبادل نظر در ارتباط با راهکارهای پیشرفت و توسعه فوتبال و به نقش حمایتی شهرداری در حوزه فوتبال در سروستان پرداخت.



 
از   2   رای
2

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4