اولین کارگاه بازآموزی و رتبه بندی مدیران ، مدیران فنی و استعدادیابهای مدارس فوتبال فارس برگزار شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 12 تیر 1398      تعداد بازدید: 1647     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس، اولین کارگاه بازآموزی و رتبه بندی مدیران ، مدیران فنی و استعدادیابهای مدارس فوتبال فارس عصر روز سه شنبه ۱۱ تیرماه در سالن آزادی پارک آزادی با حضور جمع کثیری از دعوت شدگان سراسر استان و حضور مجید اسماعیلی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان و کوروش امامی فر دبیر هیات فوتبال استان برگزار گردید. 
در ابتدای این جلسه مجید اسماعیلی در صحبت خود ضمن اشاره به علاقمندی مردم به فوتبال، بر لزوم پیشگیری از مشکلات احتمالی بوجود آمده توسط برخی افراد سودجو در جامعه مدارس تاکید داشته و از سویی انتظارات اداره کل ورزش و جوانان استان را از مراجع رسمی آموزش فوتبال یعنی باشگاه ها و مدارس فوتبال بیان نمود. سپس کوروش امامی فر علت غیبت غلامعلی هنرپیشه ریاست هیات فوتبال استان را حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ملی فوتسال بیان نموده و بر وجه حقوقی مسئولیتهای مدارس بصورت خلاصه تاکید کرده و برگزاری کارگاه ها و کلاسهای این چنینی برای بالا بردن سطح عملکرد اجرایی و فنی مدارس رالازم دانستند. 
مسعود مقیم فردی که ۱۳ سال در تیم‌های ملی پایه حضور داشته ، تجربیات خود بطور خلاصه در طی این مدت را در مورد استعدادیابی و چگونگی رفتارهای مرتبط بیان نمود. 
فرود آصف نخعی رییس کمیته استعداد یابی و جوانان هیات فوتبال استان فارس از چگونگی روند مورد انتظار از مدیران ، مدیران فنی و استعدادیابهای مدارس و رتبه بندی اینگونه افراد و نقش مهم ایشان در ایجاد برند مدارس به کوتاهی نظرات خود رامطرح نمود. 
اصغر اکبری دیگر نام آشنای فوتبال دیارفارس به شکلی در مورد استعدادیابی ، حاضران را به چالش کشید و با یاد نمودن از بزرگان و پیشکسوتان تاثیرگذار در فوتبال فارس از ایشان نام برد. 
برخی از حاضر از برگزاری اینگونه کارگاه ها استقبال کردند و بعضی از کم اثر بودن بارآموزشی آن گله داشتند ‌و لزوم تغییر در برنامه ریزی و تاثیرگذار تر بودن این کارگاه هارا خواستار شدند. 
در بیان تشریح وضعیت موجود فوتبال پایه فارس فرود آصف نخعی ضمن قبول بسیاری از مشکلات در اینگونه امور آموزشی و اجرای آن برای کارگاه بعدی که در ۲۳ مرداد ماه برگزار میگردد و مشارکت فعالانه مدارس در آن نوید داد. 
حضور بزرگانی همچون جناب مسعود آذرهوشنگ و کاظم ذوالنوریان مغتنم بود و از تلاش‌های کاووس عباسی رییس هیات فوتبال شیراز برای برگزاری این کارگاه و همکاری شهرداری شیراز و همکاران در کمیته استعدادیابی و جوانان سرکار خانم گودرزی و جناب آقای نادری برای هر چه بهتر برگزار شدن این کارگاه نیز باید تشکر نمود. 

 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4