دبیر هیات فوتبال فارس :استعفای مدیرعامل باشگاه قشقایی، مشکلات آن را حل نمی کند
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 21 مهر 1397      تعداد بازدید: 2169     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
دبیر هیات فوتبال فارس گفت : این هیات و اداره کل ورزش و جوانان فارس هم از نظر مالی و هم ازنظر معنوی کمک های زیادی به باشگاه قشقایی کرده اند و استعفای مدیر عامل این باشگاه دردی را دوا و مشکلات را حل نمی کند.

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال فارس، کوروش امامی فر، شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اینکه مدیرعامل این باشگاه بخواهد رفع مشکلات خود را از طریق شبکه های اجتماعی ورسانه ها انجام دهد، کار درستی نیست و تنها تیم را به حاشیه می برد.
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش جوانان فارس به رغم اینکه نمی تواند به تیم های حرفه ای کمک کند مبلغ 300 میلیون تومان به تیم قشقایی کمک کرده است و ما نیز در هیات فوتبال همه کار برای موفقیت تیم های فجر و قشقایی انجام خواهیم داد و روند کمک ها ادامه دارد.
امامی فر ادامه داد: برای برون رفت تیم قشقایی از این دست مسایل حاشیه ای، نیاز است که مدیرعامل این باشگاه به جای صحبت در رسانه ها، جلسات کارشناسی برگزار کند تا مشکل حل شود.
دبیرهیات فوتبال فارس بیان داشت : بیانیه مدیران عامل باشگاه های استان فارس در مورد حمایت هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان نیز موید این ادعاست که ما کمک کرده ایم.
او بیان کرد: کمک اداره کل ورزش و جوانان به تیم های فوتبال فارس در تاریخ ورزش بی سابقه بوده است و بی انصافی است که بخواهیم اینگونه حمایت ها را لوث کنیم.
امامی فر افزود: باشگاه داری نیازمند داشتن برنامه و بودجه است و قرار نیست دولت به باشگاه های خصوصی کمک و تیم داری کند.
وی گفت: تیم قشقایی مشکلاتی از بابت پرداخت به هتل ها و ایاب و ذهاب دارد وهنوز هم از بابت انتقال تیم برق شیراز نیز بدهی دارد و بهتر است به جای فرافکنی به حل مشکلات بپردازد.
امامی فر درمورد بازداشت سرمربی تیم قشقایی هم افزود: ابراهیم طالبی سرمربی تیم پس از بازی با مس کرمان توسط نیروی انتظامی بازداشت شد و نمی دانم از بابت چه موضوعی این اتفاق افتاده است.
وی اظهار داشت: باز هم از تیم قشقایی حمایت خواهیم خواهیم کرد و و ظیفه داریم برای صعود تیم های فجر و قشقایی به لیگ برتر همه کار کنیم.
تیم قشقایی شیراز بیست وسوم مهر ماه در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور در تهران به مصاف تیم بادران این شهر خواهد رفت.
این تیم هم اینک پس از انجام 6 بازی با 10 امتیاز در رده هفتم جدول است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.

 
از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4