زاهد شهر فسا قهرمان مسابقات فوتسال جوانان استان فارس
نویسنده خبر : مدیر سایت    
جمعه 20 مهر 1397      تعداد بازدید: 3197     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس و به نقل از فرهاد پرتوی دبیر کمیته فوتسال استان تیم زاهد شهر فسا توانست با غلبه بر تیم خلیج فارس فسا ضمن قهرمانی به مسابقات فوتسال مجتمع جوانان کشور راه یابد.


فرهاد پرتوی در همین رابطه اظهار داشت مسابقات فوتسال جوانان استان با شرکت 9 تیم در دو گروه 5 و 4 تیمی از اواسط شهریورماه در شهرستان فسا آغاز گردید، که از دور مقدماتی این رقابتها تیم های زاهد شهر فسا، هلال داراب، مهندسی شیراز و خلیج فارس فسا توانستند به دور نیمه نهایی راه یابند. 

پرتوی افزود: در دور نیمه نهایی این بازیها تیم زاهد شهر فسا در ضربات پنالتی تیم هلال داراب را از پیش رو برداشت و تیم خلیج فارس فسا توانست با نتیجه 3 بر 1 بر تیم مهندسی شیراز غلبه کند و به مسابقه فینال راه یابند. در مسابقه فینال در وقت قانونی با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت، در ضربات پنالتی تیم زاهد شهر فسا توانست مقابل تیم خلیج فارس فسا پیروز شود و به مسابقات مجتمعی فوتسال کشور در سال آینده راه یابد.

فرهاد پرتوی گفت: در پایان باید از زحمات بی دریغ ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان استهبان جناب آقای اسماعیلی و ریاست هیات فوتبال این شهرستان جناب آقای محمد فرزانه برای میزبانی مرحله نیمه نهایی و فینال تشکر و قدرادانی و از مسئولین اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان فسا برای میزبانی مرحله مقدماتی این مسابقات سپاسگزاری نمایم.

لازم به ذکر است مسابقات نیمه نهایی این رقابتها را آقایان مهدی حقوقی، اسماعیل نعمتی، امین جعفری، ایمان سمیعی قضاوت نمودند.



 
از   2   رای
7.5

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4