سیمان لامرد به مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان استان فارس فصل 96 دست یافت
نویسنده خبر : مدیر سایت    
پنج شنبه 16 آذر 1396      تعداد بازدید: 2600     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس و به نقل از جناب آقای حاجی پور مسئول کمیته رقابتها و باشگاه ها، این مسابقات که با حضور 12 تیم آغاز و در مدت سه ماه برگزار گردید پنجشنبه 16 آذرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز با قهرمانی تیم سیمان لامرد به پایان رسید.
خلیل حاجی پور مسئول کمیته رقابتها و باشگاه های هیات فوتبال استان فارس ضمن خوش آمد گویی حضور آقای عبدالفتح پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا و جناب آقای غلامزاده مدیر عامل کارخانجات سیمان لامرد و جناب آقای زارعی رئیس هیات شهرستان فیروزآباد و همراهان، از زحمات همه عوامل اجرایی مسابقات و هیات فوتبال استان فارس در راستای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تقدیر و از حمایت های ریاست هیات استان فارس جناب آقای هنرپیشه و دبیر محترم ایشان جناب آقای امامی فر تشکر کرد.

مسابقه فینال این بازیها بین تیم های سیمان لامرد و ماهان فسا برگزار گردید که تیم سیمان لامرد در رقابتی بسیار مهیج و دیدنی توانست تیم خوب ماهان فسا را از پیش رو بردارد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

مراسم اختتامیه این مسابقات پس از پایان بازی فینال با اهدا تندیس بازیکن برتر به آقای عبداله شهیدی از تیم سیمان لامرد و آقای گلی به آقای محمد بلاغی اینانلو بازیکن تیم ماهان فسا ادامه و جام قهرمانی توسط جناب آقای امامی فر به تیم سیمان لامرد قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان در سال 96 اهدا گردید.

خلیل حاجی پور در پایان از زحمات عوامل اجرایی هیات فوتبال آقایان غلامپور، عسگری و چهابدار 
 همچنین سرپرست این مسابقه آقای رضا برزگر و هوشنگ گشتاسبی از عوامل اجرایی کمیته رقابتها و باشگاه ها و پزشکیار آقای شاه علی و همچنین آقای جمال آبادی به عنوان نیروی انتظامی که در هر چه بهتر برگزاری این مسابقه کمک شایانی نمودند تقدیر و تشکر کرد.
 
از   3   رای
7.25

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4