مصاحبه با آقای کورش امامی فر دبیر هیات فوتبال استان فارس
نویسنده خبر : مدیر سایت    
پنج شنبه 18 خرداد 1396      تعداد بازدید: 3125     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
مصاحبه مفصل مسوول روابط عمومی دپارتمان آموزش و مربیان فارس با جناب آقای کورش امامی فر دبیر محترم هیات فوتبال استان فارس
به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال فارس، مصاحبه مفصل مسوول روابط عمومی دپارتمان آموزش و مربیان فارس با جناب آقای کورش امامی فر دبیر محترم هیات فوتبال استان فارس.
✔️ باتوجه به برنامه ارائه شده توسط کمیته آموزش فارس در سال جدید شما بعنوان دبیرهیات فوتبال استان تا چه اندازه می توانید این کمیته را درجهت رسیدن به اهداف کمک کنید؟ یک سری اهداف از پیش تعیین شده با جناب آقای روشن ضمیر به عنوان مسئول کمیته آموزش استان مشخص کرده ایم که می بایست با برنامه ی ارائه شده تحقق پذیرد و ما نیز حداکثر تلاش را خواهیم کرد تا برنامه ها به صورت کامل اجرا شود و در نهایت منجر به پیشرفت کمیته آموزش و همچنین مربیان استان گردد.

 ✔️آیا میتوانید به صورت خلاصه برنامه ها را عنوان کنید؟ برنامه ها عبارتند از چندین دوره دانش افزایی باکیفیت،دوره های بازآموزی پیش فصل جهت مربیان حاضر در لیگ های استان، همکاری با کمیته استعدادیابی پیرامون بحث مربیان مربوط به مدارس فوتبال، همچنین گسترش کلاس های آموزش در سطح استان در مباحث دانش افزایی و...... که امید داریم باهمکاری دوطرفه،این اهداف بصورت کامل تحقق پذیرد و ما تمام حمایت خود رادراین راستا انجام خواهیم داد.

✔️با توجه به شروع فصل مدارس فوتبال، فکر می کنید آموزش مربیان مدارس فوتبال تا چه اندازه می تواند در بالابردن سطح کیفی وفنی بازیکنان پایه تاثیرگذار باشد؟ خوب مطمئنا بحث آموزش بسیارمهم می باشد.این که ما ساختار اولیه درست برای مدارس فوتبال داشته باشیم یک بحث قضیه می باشد اما اینکه مجموعه فنی ما بتواند به خوبی نکات فنی و اخلاقی را به هنرآموزان ارائه دهد نکته مهمتری می باشد و در این قسمت کمیته آموزش می بایست دخالت مستقیم داشته باشد و به کمک کمیته استعدادیابی و دیگر ارگان های مربوطه بازبینی فنی مناسبی از این کارها انجام دهد. در سال گذشته با هماهنگی انجام شده، برنامه مدارس فوتبال را تنظیم کرده و در اختیار مدارس فوتبال قرار دادیم و می بایستی امسال نیز میزان صورت پذیری این برنامه را بررسی کنیم و ایرادات و مشکلات موجود در راه تحقق این برنامه را بیرون کشیده و رفع کنیم. ضمن اینکه می بایستی به استعدادیابی بیشتر توجه کنیم و تمرکز را از شهر شیراز برداشته شود و کل استان در این امر دیده شود. یکی از نکات مهمی که البته از حق نباید گذشت زیرا این کار توسط دوستان قبل از آقای روشن ضمیرنیز شروع شده بود و توسط ایشان گسترش داده شد، اجرای عدالت و شفافیت در سطح استان دربخش آموزش می باشد. و در بحث نوآوری نیز با تلاش آقای روشن ضمیر، کلاس های دانش افزایی به صورت بسیار باکیفیت و متفاوت از سال های گذشته برگزار شده است.

 ✔️با توجه به رضایتمندی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از عملکرد کمیته آموزش فارس، جنابعالی به عنوان دبیر هیئت فوتبال تا چه اندازه این امر را مهم می دانید؟ اعلام رضایت کمیته آموزش فدراسیون بعنوان متولی آموزش کشور بسیار حائز اهمیت می باشد و حاصل تلاش دوستانمان در کمیته ی آموزش فارس می باشد. اتفاقی که در کمیته افتاده تلاش بسیار خوبی بوده و نتیجه آن همین تشویق ها از سوی آموزش فدراسیون می باشد و ما نیز به آنها خسته نباشید می گوییم. به طبع آن ما هم از کار و تلاش فراوان دوستان و حضور مداوم آنها و ارتباط خوبی که با مربیان استان برقرار کرده اند و همچنین ارتباط بسیارخوبی که با کمیته آموزش فدراسیون دارند رضایت داشته و امیدواریم که روز به روز بیشتر شود.

 مصاحبه از مسوول روابط عمومی دپارتمان آموزش و مربیان فارس
 
از   2   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4