پیروزی پر گل فجر سپاسی مقابل استقلال اهواز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 22 فروردین 1396      تعداد بازدید: 2103     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات فوتبال دسته اول کشور دروازه تیم استقلال اهواز را گلباران کرد و برای بقا در این رقابت ها امیدوارتر شد.
این بازی که از هفته سی و یکم این مسابقات عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شدتیم فجر با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید. 
دیدار 2 تیم انتهای جدول رقابت های دسته اول فوتبال کشور به سود تیم میزبان پایان یافت.
بازیکنان تیم استقلال اهواز که از هفته ها پیش سقوطش به دسته دوم قطعی شده بود در این دیدار اگرچه انگیزه ای برای پیروزی نداشتند اما جوانمردانه بازی کردند و در نهایت بازی را واگذار کردند.
فجری ها در این بازی خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه 14 ایمان سلیمی این تیم را یک بر صفر پیش انداخت و در ادامه نیمه اول نیز برتری از ان تیم فجر بود و انها توانستند در دقیقه 19 با ضربه ایمان با صفا از روی نقطه پنالتی به گل دوم دست یابند .
در دقیقه 40 تیم فجر با ضربه علی غلامرضا پور به گل سوم دست یافت تا شاگردان غلام پیروانی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروندو کار تیم میهمان را در همین نیمه تمام کنند.
در نیمه دوم نیز تیم فجر باز هم برای زدن گل های بیشتر بازی را در اختیار داشت اما عدم دقت در زدن ضربات اخر باعث شد در این نیمه تنها یک گل بزنند و تیم استقلال اهواز هم در این نیمه چشم به ضد حمله داشت و چند بار هم روی دروازه فجر خطرناک ظاهر شدند.
در دقیقه 84 سهراب علی مهاجم تیم فجر سپاسی گل چهارم را درون دروازه استقلال جای داد و در نهایت این بازی پر گل با نتیجه چهار بر صفر به سود فجر پایان یافت و با توجه به شکست تیم خیبر خرم باد، فجریها در یک قدمی این تیم قرار گرفتند و در سه هفته پایانی دیدار پایین جدولی ها بسیار حساس شده است. 
با پایان یافتن این هفته در بالای جدول هم بازیها بسیار حساس شده است، سپید رود رشت با 57 امتیاز درصدر جدول قرار دارد و تیم های گل گهرسیرجان و پارس جم جنوبی هم با 56امتیاز دوم و سوم هستند.
در انتهای جدول هم تیم فجرشهید سپاسی، فولاد یزد و استقلال اهواز هم به ترتیب با 29، 27 و 11 امتیاز در رده شانزدهم تا هجدهم قرار دارند .
سقوط تیم استقلال اهواز به دسته دوم قظعی شده است و با توجه به سه دیدار باقی مانده، 2 تیم از بین تیم های فجر، فولاد یزد، خیبر خرم اباد ایران جوان و نفت مسجد سلیمان به دسته دوم سقوط خواهند کرد ضمن اینکه نفت مسجد سلیمان و ایران جوان بوشهر در جدول موقعیت بهتری نسبت به دیگر حریفان خود دارند.
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.
تبم فجر در هفته سی و دوم این رقابت ها بیست و هشتم فروردین ماه در بابل به مصاف تیم خونه به خونه این شهر خواهد رفت که این بازی در سرنوشت هر دو تیم بسیار مهم است.

 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4