پیروانی :انتخاب بازیکنان برعهده من است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 26 بهمن 1395      تعداد بازدید: 1999     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهم در کادر فنی تیم دخالت کنند و انتخاب بازیکنان برعهده من است

 غلامحسن پیروانی عصر سه شنبه پس از برتری 3 بر 2 برابر تیم ایران جوان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از صدا و سیمای فارس می خواهم با کسانی در رابطه با فجر سپاسی صحبت کنند که در جامعه ورزش مقبولیت داشته باشند و از سر دلسوزی انتقاد کنند نه اینکه بخواهند غیرکارشناسانه و مغرضانه اظهار نظر کنند.

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال بیان کرد: قرار شد تیم فجر در صورتی در مسابقات ارتش های جهان بازی کند که بازیهای عقب افتاده خود در زمان مناسب برگزار کنند.

پیروانی اضافه کرد : متاسفانه بازی عقب افتاده ما با سپیدرود رشت در حالی برگزار کردند که ما تنها چهار روز با بازی قبلی خود فاصله داشتیم و فرصت ریکاوری پیدا نکردیم و گرنه به تیم سپید رود بازی را واگذار نمی کردیم .

وی درباره دیدار تیمش برابر ایران جوان هم گفت: در حالی برابر تیم بوشهری پیروز شدیم که چهار بازیکن خود از جمله جوکار که بازیکن تاثیر گذاری است، نداشتیم .

سرمربی تیم فجر سپاسی ادامه داد: فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم که با بی دقتی و بدشانسی از دست رفت با این حال به بازیهای آینده تیم امیدوار هستم و همه باید کمک کنند تا این تیم به جایگاه بالاتری برسد.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته اول کشور عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز با نتیجه سه بر 2 از سد تیم ایران جوان بوشهر گذشت و با 20 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4