شاغلام فجر سپاسی را تنها گذاشت
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 12 بهمن 1395      تعداد بازدید: 4549     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
غلام پیروانی سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز با بیان این که حمایت های مورد انتظار از این تیم محقق نشد، از ادامه همکاری با این تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور استعفا داد.
پیروانی پس از پایان بازی برابر تیم اکسین البرز که با نتیجه مساوی پایان یافت درگفت وگو با خبرنگاران افزود: برای ما این مساوی حکم برد داشت چرا که تیم فجربا یک میلیارد ریال بسته شده و تیم اکسین البرز هم با 120 میلیارد ریال در رقابت ها شرکت کرده است و نباید انتظارداشت که نتیجه بگیریم. 
وی ادامه داد: قرار شد در صورتی که در مسابقات ارتش های جهان شرکت کنیم به تیم ما کمک کنند که این وعده هنوز عملی نشده است. پیروانی بیان کرد: یحیی گل محمدی سرمربی اکسین البرز 20 میلیارد ریال قرار داد بسته است اما من یک ریال هم نگرفته ام. 
سرمربی سابق تیم ملی امید تاکید کرد: متاسفانه افرادی هستند که نمی خواهند تیم فجر وضعیت مالی خوبی داشته باشد از این رو اگر بهترین مربی دنیا هم بیاورند اما پول نداشته باشند نتیجه نخواهند گرفت .
 پیروانی گفت: در نیمه فصل به دلیل نداشتن پول نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم و این امر در حالی است که مدیرعامل سابق این باشگاه تلاش خوبی برای جذب بودجه داشت.
 لازم به ذکر است در پایان این بازی هواداران این باشگاه خواستار استعفای مسئولان این تیم شدند. 
تیم فجر سپاسی شیراز هم اینک در پایان هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور با 2 بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها با 14 امتیاز در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار دارد.
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4