کمالی : یکی از اعضای هیات رئیسه از تعطیلی لیگ فوتسال سوءاستفاده کرد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 25 دی 1395      تعداد بازدید: 1604     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز می گوید بازی های هفته هفدهم می توانست با یک روز تاخیر برگزار شود اما یکی از اعضای هیات رئیسه به نفع تیم خود، تصمیم دیگری گرفت
حمیدرضا کمالی با اشاره به لغو دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: لغو بازی های لیگ برتر در روز سه شنبه بسیار کار خوب و پسندیده ای بود که در احترام به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شد و هیچ مخالفتی هم با این تصمیم نمی شود اما معتقدم برخی دوستان در این زمینه سوءاستفاده کردند.
 بازی های هفته هفدهم می توانست با یک روز تاخیر و در روز چهارشنبه برگزار شود اما این بازی ها را به کل لغو کردند تا به نفع تیم خودشان کار کنند.وی در پاسخ به این پرسش که آیا منظورش، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ است، گفت: اسمی از کسی نمی برم اما کل فوتسال می دانند چه کسی را می گویم.
 ما سه محروم داریم و هفته آینده باید با شهروند بازی کنیم اما اگر چهارشنبه در شیراز بازی می کردیم، محرومیت ها به پایان می رسید و برای بازی خارج از خانه در ساری، با تیم کامل به میدان می رفتیم. بنابراین این تصمیم برای تیم ارژن شیراز که مهره کم دارد، به ضررش خواهد شد.
سرمربی تیم لبنیات ارژن شیراز در ادامه خاطرنشان کرد: ظرف پنج دقیقه این تصمیم را گرفته اند و نمی دانیم هیات رئیسه سازمان لیگ چطور برای این موضوع جلسه تشکیل داده یا اینکه تنها یک نفر این تصمیم را گرفته است؟ خیلی راحت می توانستند اعلام کنند بازی های هفته هفدهم با یک روز تاخیر در روز چهارشنبه برگزار می شود و هیچ مشکلی هم پیش نمی آمد. همه تیم ها هم موافق این موضوع بودند.
 تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز در هفته هفدهم میزبان تیم مقاومت البرز بود و در هفته هجدهم که دوشنبه برگزار می شد، باید در ساری به مصاف شهروند برود
 
از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4