زارع بر سینه کاراشیراز دست رد زد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 19 دی 1395      تعداد بازدید: 4622     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
وی  گفت :از آقای قربان زاده مدير عامل تيم كارا به خاطر  پيشنهادی که  از طرف آنها برای سرمربیگری تیم کارا  به من داده شد تشکر میکنم.
اسماعیل زارع با احترام به طرفداران این تیم اظهار داشت : به خاطر شرايط حاكم بر باشگاه، از لحاظ مالی و  از لحاظ فنی نتوانستم  پيشنهاد اين باشگاه را بپذیرم .
مربی نیم فصل اول ایرانجوان ادامه داد: واقعا شرايط داخلی این باشگاه مناسب نبود ، دوازده بازيكن از اين تيم به خاطر مسائل مالی جدا شده اند  كه از نفرات كليدى و حتی محور تيم بودند و باید بگویم زمانی كه شرايط در يك باشگاه به اين شكل باشد ذهن بازيكنان آمادگی کامل را ندارد و خراب ميشود .
به گفته وی اگر در ورزشی مثل فوتبال ذهن خراب باشدو آمادگی و تمرکز لازم را نداشته باشد تاكتيكی  جواب نميدهد و هیچ استراتژى برای بازيكن جوان و  بازيكن باتجربه کارساز نیست چون تيم ساختار و ثبات خود را از دست داده است .

زارع خاطر نشان کرد:در اين زمان محدود هـيچ كارى نميشود انجام داد غير از اينكه معجزه ای  رخ دهد.
وی تاکید کرد:من به مدير عامل محترم كارا  يك پيشنهاد ميدهم به سرمربی تيم خود آقاى جمشيد غديرى كه جزمربيان بادانش و باتجربه كشور مي باشد به يك تعامل برسند تا تيم دچار چالشهاى زياد ديگرى نشود ، ايشان براى اين تيم چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ
فنی زحمت زياد كشيده است  و حق طبیعی شان  است که در ادامه کنار تیم باشند .آقای غدیری شناخت كامل از تمام بازيكنان و شرايط جدول و تيمهاى مقابل دارد.
زارع در پایان گفت: در اين مدت محدود نه تنها من بلكه مربيان ديگر هم  نميتوانند تيم رو از اين وضعيت نجات دهند.
زارع صحبت هایش را اینگونه پایان داد: خواسته ى من از  مديران و مسولين استان فارس اینست که  بجاي اينكه دنبال مربيانی  كه اهل  رابطه ، زدوبند ، سنت گرایی  وغيره باشند به مربيان جوان و شايسته بها بدهند تا فوتبال فارس كمی از اين حالت بیرون بیاید .
اعتماد به جوان ها باید از ابتدا باشد و نه زمانی  كه تيمها يا پول ندارند ويا دچار مشكل شده اند .
 
از   4   رای
5.19

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4