مهدی شیری : قشقایی به من رضایتنامه نمی‌دهد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 5 دی 1395      تعداد بازدید: 1696     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
مهدی شیری که با رهبری خود در تیم قشقایی شیراز توانست زمینه حذف بزرگ پرسپولیس در جام حذفی را رقم بزند، از سوی مدیران این باشگاه کنار گذاشته شد.
هافبک خوش تکنیک سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که از فصل گذشته در تیم قشقایی شیراز به فوتبال بازگشت، توانست در دیدار جام حذفی برترین بازیکن تیمش لقب گیرد و عامل حذف پرسپولیس در جام حذفی شد. با این حال او اکنون از سوی مدیران و کادرفنی این تیم از جمع قشقایی کنار گذاشته شده است.
 
وی در این خصوص  گفت: کادرفنی و مدیریت باشگاه اعلام کرده که نیازی به من ندارد و منتظر تصمیم مدیر این باشگاه در خصوص تسویه حسابم هستم تا پیشنهاداتم را بررسی کنم. خدا را شکر اکنون دو پیشنهاد از تیم های لیگ دسته اول دارم و منتظر دریافت تسویه حسابم برای تصمیم گیری در این خصوص خواهم ماند. اکنون پیگیر نتایج قشقایی هستم و امیدوارم به نتایج خوبی در آینده دست پیدا کنند.
 
شیری در خصوص دلیل جدایی اش از این تیم گفت: من تمام توانم را برای این تیم به کار گرفتم. در حالی که در 7 بازی اخیر آنها به دستور کادرفنی و مدیریت حضور نداشتم اما همچنان بهترین گلزن تیم محسوب می شوم. اما دوستان تصمیم گرفتند جوانگرایی کنند و مرا از لیست خارج کردند. به دستور باشگاه در تمرینات حضور نیافتم و همانطور که اعلام کرده بودند اکنون به دنبال دریافت رضایتنامه هستم. بعد از این تصمیم اعلام کردند در نیم فصل رضایتنامه ام را صادر خواهند کرد ولی هنوز صادر نشده. نمی دانم برای آنها کم گذاشته ام یا کارایی نداشته ام که چنین رفتاری می کنند یا خیر. من تمام تلاشم را برای موفقیت مردم خوب قشقایی به کار گرفتم و برای صعود آنها همه کار کردم. اکنون نیز بهترین آرزوها را برای مردم شیراز و خصوصا قشقایی دارم و انها در قلب من جای دارند.
 
هافبک باتجربه سابق پرسپولیس در پایان گفت: سن ملاک نیست. خدا را شکر هنوز می توانم بازی کنم و نه در تمرینات و نه در بازی ها کم نیاوردم و خوشحالم اکنون نیز با پیشنهاداتی همراه هستم. با دریافت رضایتنامه ام درباره آینده ام تصمیم خواهم گرفت و بهترین انتخاب را خواهم کرد. با این حال هیچ وقت هواداران قشقایی را فراموش نمی کنم و برای آنها نیز آرزوی موفقیت دارم.
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4