اصغر اکبری :اگر از ما حمایت کنند، تمامی سعی مان را به کار می بندیم
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 14 آذر 1395      تعداد بازدید: 1324     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
تیم های بعثت کرمانشاه و قشقایی شیراز از ساعت 14 عصر(پنجشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی  رضایت دادند.
 تیم قشقایی با این نتیجه 12 امتیازی شد و همچنان در رده دهم جدول گروه یک لیگ دسته دو باشگاه های کشور قرار گرفت.
« اصغر اکبری » در مورد این دیدار  اظهار داشت: بازی خوبی بود و‌ نتیجه عادلانه ای هم رقم خورد. البته با توجه به شرایط تیم، این نتیجه برای ما حکم برد را داشت.
وی به وضعیت نامناسب تیم قشقایی اشاره کرد و افزود: ما نه زمین تمرین داریم و نه از جایی حمایت می شویم. برای همین بازی با تیم بعثت کرمانشاه، بچه ها وسط خیابان و در فضای سبز تمرین کردند.
سرمربی تیم قشقایی شیراز ادامه داد: به غیر از بزرگان ایل قشقایی، هیچ کس دیگر از ما حمایت نمی کند و به همین دلیل، از بازی بچه ها و نتایج تیم در لیگ، کاملا راضی هستم.
وی ادامه داد: بعد از شکست پرسپولیس در جام حذفی که موجی از شادی در بین مردم شیراز و ایل بختیاری به وجود آمد، انتظار داشتیم از ما حمایت کنند. اما این اتفاق نیفتاد و ما با کوهی از مشکلات بازی های خود را انجام می دهیم.
اکبری در پایان درباره احتمال صعود تیم قشقایی شیراز به لیگ دسته اول خاطر نشان کرد: ما بازیکنان جوان و با انگیزه ای داریم که می توانند بهترین نتایج را کسب کنند. درست مثل همان کاری که در مقابل پرسپولیس انجام دادند. اما وقتی پول نیست و حتی زمین تمرین هم نداریم، نمی توان قول خاصی داد. اگر از ما حمایت کنند، تمامی سعی مان را به کار می بندیم که به لیگ یک صعود کنیم. در غیر این صورت، انتظار صعود غیرمنطقی خواهد بود.
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4