اختتامیه بزرگترین مسابقات فوتبال روستایی وبخش های لارستان به پایان رسید
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 24 آبان 1395      تعداد بازدید: 2221     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
اختتامیه بزرگترین مسابقات فوتبال جام تلاش با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان  در شهر خور برگزار شد
تیم امید خور جام قهرمانی را بالای سر برد
این مسابقات به ابتکار هیات فوتبال لارستان فقط بین روستاها وشهرهای بخش های لارستان بدون تیم های باشگاه های داخلی شهر لار صورت گرفت.
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام تلاش در شهر خور برگزار شد و تیم امید خور جام قهرمانی را بالای سر برد.  
 مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام تلاش در شهر خور با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری،ماشااله ثمری بخشدار مرکزی،سید حسین آقا آیت اللهی فرزند برومند حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی، محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان ،یعقوب(صمد) کامجو رییس هیات فوتبال لارستان، رحیم مهرپیشه رییس کمیته داوران استان فارس، پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان، امام جمعه ،اعضا شورای اسلامی، معتمدین و قشرهای مختلف مردم شهرخور در محل استادیوم ورزشی فتحعلی آل خواجه خور برگزار شد.

دبیر کیمته برگزاری این مسابقات هدف از برگزاری این جام را ، ایجاد وحدت بین شهرها و روستاهای منطقه لارستان بزرگ ، ایجاد حس هم‌دلی و هم‌زبانی بیشتر بین جوانان و اهمیت به ورزش و تفریحات سالم در این منطقه عنوان کرد.

 گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور 15 تیم از شهرها و روستاهای منطقه لارستان بزرگ ، طی مدت 45 روز با انجام 27 مسابقه در شهر خور برگزار گردید.

اضافه می گردد که اختتامیه و فینال مسابقات جام تلاش بین تیم‌های امید خور و شهدای بنارویه برگزار شد که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم فوتبال امید خور به پایان رسید و تیم امید خور قهرمان جام تلاش گردید و جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم شهدا بنارویه نیز به مقام نائب قهرمانی رسید/  
             









 
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4