حسرت فجری ها برای برد ادامه دارد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 22 آبان 1395      تعداد بازدید: 1424     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
تیم فجرشهید سپاسی عصر جمعه در هفته سیزدهمرقابت های لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم مس رفسنجان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر مس پایان یافت تا شیرازیها همچنان ناکام بمانند.
در تاریخ باشگاه فجر تاکنون بی سابقه بوده که این تیم پس از 13 بازی هنوز نتوانسته به پیروزی دست یابد و معلوم نیست این طلسم کی شکسته خواهد شد .
فجریها در این دیدار بازی خوبی را ارایه کردند و در روزی که شایسته شکست نبودند برابر مس رفسجان نیز بازی را واگذار کردندتا روزهای تیره شاگردان غلام پیروانی که تاره به این تیم پیوسته است، ادامه داشته باشد.
زرد پوشان فجر در این دیدار فرصت های زیاد گلزنی را از دست دادند و شاید این موضوع سبب شود که سر مربی این تیم برای بازیهای آینده فکر اساسی کند و گرنه باید این تیم را یکی از نامزدهای سقوط از دسته اول فوتبال کشور بدانیم .
در نیمه نخست تیم فجر نسب به حریفش بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما مهاجمان این تیم قدر فرصت ها را ندانستند و بدون گل به رختکن رفتند، نتیجه ای که برای بازیکنان مس رفسنجان راضی کننده بود، اگر چه این تیم هم بازی خوبی ارایه کرد.
در نیمه دوم بازهم برتری از آن فجریها بود اما دستپاچگی بازیکنان و نداشتن روحیه لازم برای بردن،این فرصت ها را ازدست دادند و تیم مس هم که ابتدا سعی داشت دروازه اش در خانه میزبان بسته نگه دارد،چشم به ضد حمله داشت وسرانجام به خواسته اش رسید.
در دقیقه 70 بر خلاف جریان بازی تیم مس رفسنجان به گل رسید، در این لحظه بر روی ارسال از جناح راست تیم فجر، توپ با ضربه سر امیر حسین موسی زاده درون دروازه فجر قرار گرفت تا کار را برای شاگردان پیروانی سخت تر کند ضمن اینکه دروازه بان فجر روی این گل خوب جایگیری نکرده بود.
در دقایق باقی مانده فجری ها برای جبران گل خورده به ارسال های بلند به زمین حریف رو آوردند و 2 فرصت هم برای گلزنی داشتند که منجر به نتیجه نشد و بازیکنان مس به خوبی از دروازه خود محافظت کردند و با 3 امتیاز شیرین شیراز را ترک کردند .
در هفته سیزدهم رقابت های دسته اول فوتبال کشور، تیم ملوان با 27 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم مس رفسنجان با 14 امتیاز دررده دوازدهم است و تیم فجر و استقلال اهواز هم با چهار امتیاز به ترتیب در رده هفدهم و هجدهم جای دارند و خطر سقوط هر2 تیم را تهدید می کند .
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند که پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 96 را دریافت می کنند و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهندکرد .
قرار است لیگ دسته اول کشور در سال 96 با شرکت 16 تیم برگزار شود.
 
از   1   رای
9

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4