ادامه ناکامی های فجر سپاسی
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 3 آبان 1395      تعداد بازدید: 1268     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
از هفته‌ی یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر خرم‌آباددر ورزشگاه حافظیه شیراز توانست تیم فجر سپاسی را با یک گل شکست دهد
در این دیدار شاگردان داود حقدوست مربی جوان خیبر در ادامه روند روبه رشد خود دست به کار بزرگی زدند وتیم قدرتمند ونگون بخت فجر سپاسی را با تک گل تعویض طلایی خود سید حسین حسینی شکست دهند .

در این بازی شاگردان حقدوست با ارائه یک نمایش منطقی وبازی حساب شده تیم بحران زده ونگون بخت فجر  شیراز را شکست داده تا با چند پله صعود خود را از قعر جدول دور کنند .
در این دیدار خط دفاعی خیبر یک روز کم اشتباه را سپری کرد وبا بازی منطقی به لطف گل تعویض طلایی خود سید حسین حسینی در دقیقه 87سه امتیاز شیرین را از دیار سعدی وحافظ کسب کند .
این دیدار با قضاوت رضا عادل و کمک های حمید سبحانی و مهدی شفیعی , روح‌الله تیموری داور چهارم برگزار شد.
خیبر خرم آباد که با حضور حق دوست چهره متفاوتی به خود گرفته است، سومین برد فصل خود را در شیراز در حالی جشن گرفت که با این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به 12 رساند و در جدول رده بندی دو پله صعود داشت.
در نیمه اول دو تیم یک بازی نزدیک وپایاپای را به نمایش گذاشتند ودر نیمه دوم خیبر صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد که با درخشش دروازبان حریف از دست رفت .
بازی در نیمه اول تقریبا برابر بود هرچند خیبر بیشتر میل به گلزنی داشت. در نیمه دوم تیم خیبر یک بازی شناور ،با برنامه و هجومی رو ارائه داد. دوندگی بیش از حد جوانان بی ادعای خیبر باعث شد میانه میدان کاملا دراختیار خیبر باشد و بازیکنان باتجربه فجر اسیر شجاعت و غیرت خیبریها شدند.
نیمه دوم در واقع خیبر میدانداری میکرد و داور بازهم در دو صحنه مشکوک باعث نگرانی خیبریها شد. در صحنه ای که توپ از میان پاهای دروازبان فجر عبور کرد و به شکلی مشکوک مدافع فجر توپ رو در حالتی که ازخط دروازه رد شده بود برگشت داد . در صحنه دیگر خطای مُسلّم شجاع خلیل آزاد دروازبان فجر روی شهاب دارایی مهاجم خیبر میتوانست پنالتی و باعث اخراج دروازبان شود اما داور به سادگی از این صحنه گذشت. با نزدیک شدن به دقایق پایانی خیبر سرآپا حمله شد و تعویض طلائی داود حقدوست سرمربی شجاع و بادانش خیبر باعث شد خیبر خرم آباد به آنچه که حقش بود برسد.
سیدحسین حسینی با یک ضربه گل  زد و سه امتیاز شیرین رو تقدیم قوم بزرگ لر نمود. . داود حقدوست در سه بازی بعنوان سرمربی خیبر دو برد شیرین و دلچسب خارج از خانه و یک تساوی کسب نموده و شروعی فوق العاده بااین تیم داشته..

خیبر خرم‌آباد : روزبه سینکی، وحید همراز، محسن طرهانی، امیر منصوریان، مسعود ستاری، مهدی عبدی، احمد جعفری محمد بیرانوند (دقیقه 60 مصطفی مهدوی)، یاسر درویشی از دقیقه 78 سید حسین حسینی، مصطفی علیخانی ( از دقیقه 90 امین بیرانوند)، شهاب دارایی. سرمربی: داوود حق‌دوست. سرپرست: کیانوش کهزادی

فجر سپاسی شیراز : صالح خلیل آزاد، احمد حیات منش، ایمان سلیمی، جودکی، حمید جوکار، رضا مرادی، ایمان باصفا، جلالی فر، شاهین نجات، ابراهیم صالحی، مجید جلالی سرمربی : بهرام شفیعی 
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4