قشقایی شیراز مغلوب فولاد نوین اهواز شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 24 مهر 1395      تعداد بازدید: 1387     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی
از سری مسابقات لیگ دسته دو کشور ظهر روز شنبه 24 مهرماه  تیم قشقایی شیراز  به مصاف نیم فولاد نوین اهواز رفت . این دیدار ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی فولاد در اهواز برگزار شد .
دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که فقط به سه امتیاز بازی فکر می کردند. در همان دقایق ابتدایی مسابقه پشت محوطه جریمه تیم فولاد
یک ضربه ایستگاهی برای قشقایی به وجود آمد که مهدی شیری با یک ضربه استثنایی توپ را وارد دروازه تیم فولاد کرد.بعد از این گل بازیکنان قشقایی بهتر ظاهر شدند و در نیمه نخست  بازی با نتیجه یک بر صفر به سود قشقایی به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان فولاد تمام تلاش خود را کردند تا اینکه توانستند در دقایق 39 و 66 به وسیله حجت چهارمحالی دو گل را وارد دروازه تیم قشقایی کنند و بازی با نتیجه دو بر یک به سود فولاد نوین به پایان رسید. 

از جمله حواشی این بازی می توان به هواداران تیم قشقایی اشاره کرد که به شدت تیم محبوب خود را تشویق میکردند .غایب قشقایی ها در این بازی علی اسدی دروازه بان اول تیم بود که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم را همراهی کند. از جمله نکات دیگر حضور کادر فنی تیم اروند خرمشهر در ورزشگاه بود که از نزدیک بازی را تماشا میکردند. شایان ذکر است که اروند در دو هفته آینده به مصاف تیم قشقایی می رود.

تعدادی از مربیان اهوازی و پیشکسوتان اهوازی نیز از نزدیک شاهد این بازی بودند.

 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4